Fredag den 13:onde..



Spookie?
Det är min turdag idag för jag älskar nummer 13 ;)
bara för att så många har det som otursnummer.

37.2 grader har jag idag frisk som en nötkärna ;)
ja ska kika varenda dag hur många grader jag har
fast jag ska göra det på morgonen bara för o se
hur temperatren kan förändras :P haha
fast sjukt ont gör det att ha termometern under tungan
för man lär ha den så långt i under tungan :P..
För några veckor sen hade jag 37.6
undrar vad jag har allt som allt?

Killar brukar ligga runt 36,37 medans tjejer kan ligga
över 37 o det är helt normalt :) killar är kyliga
o vi tjejer är varam :D

Mina blåmärken är riktigt fula det på armen är så stort
fast det på ryggen är ännu större haha aja så kan det gå;)

Inför sommaren ska jag

( ) Få perfekt hy
* Är redan igång med en massa olika produkter.
( ) Bli brun
* Sola en gång varje helg.
( ) Börja träna.
* Promenera 2 gånger i veckan i minst en timma per gång.
* Springa 30 min 3 gngr i veckan.
* Gymma 5 dagar i veckan (2 gngr om dagen i 30 min per gång)
Så ska jag hålla på tills jag fått upp konditionen.

Idag ska jag:
(x) Peela ansiktet o ha ansiktsmask
( ) Gymma 2 pass/1 timma.

Imorgon ska jag:
( ) Peela ansiktet
( ) Gymma 2 pass/1 timma
( ) Gå en 30 min lång promenad
( ) Plugga
( ) Gå en 30 min lång promenad
( ) Plugga

Hörs senare :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0