Förtrollad =).

Haha vaknade 12 idag som vanligt fast att jag hade tänkt att vakna normal tid "tidigt" 11 alltså ;). Men icke sa nicke det blev inte riktitgt så. Snackade ju i tele till 4a med Myran som vanligt haha ;). O så kikade ja en jävla massa på kläder på internet men fan tror ni ja hitta nått haha nej.

Idag ska jag se filmen förtrollad den börjar 13.00 och jag tycker den är rolig haha jag vet en barnfilm men jag gillar ju sånna jag har den sortens humor haha =).
Erkänn att barnfilmer gör en glad speciellt happy feet, ice age, vilddjuren, madagaskar haha ^^,.

Nu går det supernanny på återbesök på tv, personligen tycker jag att det är ett fjantigt program för vem vill utsätta sig själv och sina barn för förnedring i tv? Jag tycker i alla fall att det är förnedring.
Lika det här rent hus visst skit kul att se på "förnedringstv" men vafan nån måtta får det vara. Liksom herregud om man hade en sån där lägenhet eller ett sånt hus skulle man ju riva det haha i alla fall jag, knappast att ja skulle vara med i tv.
Meen aa jag skulle aldrig låta det gå så långt jag älskar när det är rent omkring mig vilket det inte alltid är ibland blir det ju stökigt haha..

Aja puss på er nu ska ja fortsätta se förnedringen hahaha ;)

Lägger ut denna igen för jag tycker att alla ska höra den =)

Pilot speedś alright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0