För jag vet hur man shoppar BILLIGT!!

Idag åkte jag till skolan för att ha en lektion (naturkunskap) läraren var försenad som vanligt o vad tror ni han säger när han slutligen kommer?
Jo han säger ag ska bort det blir ingen lektion ni får läxa istället.. SUCK..

Fast vi kom på nå kul vi stack på stan a länsade mitt konto haha..
O gjorde världens FYND!!
NÖJD SOM ATTAN XD

Vero Moda.
Jacka (som liknar en klänning) svart 400:- kronor

HM.
Väska (svart fejk skin) 150:- kronor

Gina Tricot.
Koort jacka med långa ärmar Ordpris 299:- nu 49:-
Lång tröjja med polokrage ordpris cirka 129 nu 29:-

Så skynda fynda ;)
Fan vad billigt jag kom undan :D


Kvar att göra.

( )Naturkunskap (Frågor typ tusen stycken)
( )Naturkunskap (Stjärntecken)
( )Samhällskunskap (typ PROV papper att lämna in)
( )Svenska (Gotiken)
( )Engelska (Eget arbete om ett land som ska redovisas muntligt)
( )Läsa en engelsk bok och skriva en typ av annalys
(/)Skriva färdigt dokumentationer.
(x)Praktikrapport
(/)APU-Dagbok
(x)Arbetsmiljöanalys

(I kryssade rutor = gjorda överstryken= gjord och inlämnad)
(Rutor med / <-- betyder påbörjat arbete men inte slutfört)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0