Falla fel?!


Fan vad dramatiskt det låter haha.
Men vafan det är precis det jag gör jag faller för de "desperata killarna" why?
Är de nå fel på mig haha?
På en gång när det tog slut var mitt ex på jakt efter en ny haha desperat eller vad?
Jag har ialfl inge bråttom jag vill ha nå som håller inget man får när man
knäpper med fingrarna haha..
Ialfl idag har jag oponerat lite på min arbetsmiljöanalys o haft ont i huvudet
men jag förtjänade det haha ^^,
Bilder kommer sen från gårdagen alltså inte för att ja tror att nån som kikar i min
blogg är särskilt intrisserade haha men jag är kul o minnas :D
Ja skriver verkligen som en fjortis haha jag känner det när jag läser det jag skrivit
HAHA.. Alla små fula förkortningar o jag som gör allt till turksvenska ursäkta
ord valet men jamenar liksom aaa hehe skitsamma..
Nu ska ja va tyst o pyssla med lite annat haha ^^,
Puss

Kommentarer
Postat av: SaraChristina

Vill du att jag ska tipsa om din blogg? Kolla mitt senaste inlägg ;)

2009-02-23 @ 19:33:51
URL: http://sarachristinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0