='(

Vissa dagar önskar man att man bara försvann, ibland vill man bara bort låångt bort och inte komma tillbaka fören allt är bra igen.

Alla har vi sådana dagar, o idag är det min tur att känna kännslan utav ensamhet tomhet och rädsla. Rädsla för framtiden vad kommer att hända? Tiden går så himla fooort, och jag hänger inte med, känns som att jag sitter fast i ett tomrum mellan olika tider. Ett tomrum som vägrar följa med in i framtiden.

Alla eller ja ska inte säga alla men många blir så himla sura på mig när jag har dessa perioder och då vill jag mest vara ifred annars kan ja hosta upp en spydig kommentar för jag blir så lättirriterad. Dessa perioder brukar komma nån gång om året, ibland många beroende på vad som hänt osv..

Förlåt till er som känner er träffade!

Fan man får inte vara ifred utan att någon ska tro att man är sur, och bara för det bli ni sura.
Ja fattar inte varför........ Oh..

Nej nu ska ja sluta med detta PUSS

JAG HATAR PARLINO =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0