En kännsla av ensamhet...


Ja just nu helt plötsligt fick jag kännslan av ensamhet.
Kommer jag alltid att vara ensam?
Ja har inte spekulerat så himla mycket i det men jag
börjar inse jag tillbringar allra mest tid by my self...

Varför?
Jo för att jag gör det bara de vänner jag har bor inte
här eller jo vissa men vi är så olika känns det som.
Ja känner mig alltid som tredje hjulet verkligen
alltid..
Bara för att de ja umgås med ska snacka om fester osv.
Ja är inte sån ja dricker sällan..

Ja tror jag har börjat bygga en mur omkring mig själv
för jag stöter verkligen bort alla som närmar sig..

Ja har ingen lust att få nya vänner känner inte för det
ja vill vara ensam men inte på det här sättet.
Ja vill vara kääääär :)

Pusshejj

Kommentarer
Postat av: tiias

haha har du snot min låt..;) tjuv..haha Det e la inga problem för dig att bli kär..jag föll ju för dig å det e många fler så du behöver inte oroa dig^^



Hoppas allt e bra me dej..kram tiias

2009-02-09 @ 04:44:47
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0