En bra dag :)..

Ja denna dag blev faktiskt lyckad tycker jag =)..
Började med att jag tänkte vakna vid typ 11 men gick upp 12
fick god mat direkt :D haha..

Sen så vette fan va ja gjorde?
Sminkade mig o fixade mejj ialfl..
Tog bussen som skulle ha kommit 17.16 men kom 17.30 in till sandviken
suuuck frös fan ihjäl för ja stod där från 17.00 va inte säker på när bussen
skulle komma som tur var höll peter mitt öra varmt :)..

Sen sprang ja på stan på jakt efter en mascara men fan båda mina jag
använder va slut på både kicks o lindex Oo så köpte en
anna som heter dramatic look på lindex haha..

Efter det gick jag hem till David =D..
Han stod i duschen när jag kom så ja slank in o tänkte gömma mig o
skrämma honom när han kom ut..
men sen kom ja på att jag redan hade plingat så antog att han visste att
jag redan var hos honom så fortsatte snacka i tele iställe.
vips ser ja nått i fönstet o kikar bak och blir jätte skrämd haha
så vem skrämde vem jo han skrämde mig haha fuck :D
ja som tänkte leka inbrotttjuuuv..

Vi kikade på saw 5 :P uuuusch ryser när ja tänker på allt men ändå
inte eftersom vi kikade på hur de har gjort allt läskit i filmen med
plasthänder osv då försvann den läskiga kännslan haha...

Det var en mysig kväll hoppas vi ses snart igen o att det inte går månader
eller till o med år som det gjorde en gång haha :P..

Efter det så fick jag skjuts hem LYX :D
fast han lekte så klart på den hala vägen okej ja erkänner jag blev lite
små rädd vissa gånger haha :)

FM STATIC - TONIGHT

Denna låt får bli vår xD
PUSS min VÄN <3



Kommentarer
Postat av: Mr

2009-02-10 @ 22:00:16
Postat av: Mr.D

haha ja fast du sa ju inte ett knyst iaf fast jag lekte:P haha

2009-02-10 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0