Vårt lilla mirakel.

Bild från i sommras då visste vi inte vad som var på G att ske. Vem hade kunnat ana att 1+1 ibland blir 3 ;) haha. Typ alla fast inte vi just då. Tror jag va gravid på bilden fast är osäker när den togs blev tydligen gravid i Juli samma dag som ja kom till mattias för sista gången haha ibland går det fort? Alla har vi motgångar men en del saker går att lösa, vi kanske inte löste våra problem på rätt sätt? Men det löste sig till slut. Vi är inte tillsammans för tillfället men vi kommer att bli om inte nått sker. När Theo kommer så kommer mattias bo hos mig o tanken är att vi ska flytta ihop allt för Theos skull men också vår egen. Vår son ska ha tillgång till båda sina föräldrar hur mycket han vill. Vi älskar honom redan sjukt men sant det är trotts allt min son som ligger där o sparkar <3.
Han verkar ha puutläppar :P o han kommer bli lååååång me tanke på att ja är ca 177 o mattias 193 sen blir han nog blond o blå ögd eftersom blått är dominant o mattias har blå ögon. O både ja o han var blonda som små. Fast ja var dock svarthårig när ja föddes ;) som ronja rövardotter därav mitt andra namn. Theo ska få heta Erik i andra namn efter Mattias o hans farfar?! =)

Jag älskar Er Theo o Mattias min fina familj.

Dagens
.Magbilder
.

 


Kommentarer
Postat av: Tiias

aaaw så sexig du e älskling^^ å vårt lilla mirakel i magen^^ älskar er sååå otroligt mycket <3

2009-12-18 @ 20:08:18
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0