Fredag

Jao jag hade helt rätt har fått urinvägsinfektion =/ kan ha haft den lääänge för i normala fall ska de svida osv. Men för mig är de inte så utan jag har haft sjukt ont på höger sida av magen o de att ja springer varannan minut på toaletten så har de ju vari under hela graviditeten men alla har sagt neej du har inte urinvägsinfektion för de svider. JASSÅ? nej det svider inte om de har gått upp i njurarna. Dom har även tatt en odling för o se om de pencilin ja har nu kommer att få bort just denna bakterie. Hur som helst blev läkar besök igår efter att ja ringt min bm hon hade svaren på alla mina blodprover med =) så ja har inga sjukdommar bara låågt järn så hon bad mig köpa järntabletter. O en annan sak som ja ärvt är min udda blodgrupp har en ovanlig negativ blodgrupp som bara 10% av befolkningen har. Den kan i värsta fall göra så att ja bildar antikroppar mot mitt barn :S o sen efter förlossningen så kan de bli farligt för mig om ja blir gravid igen. Så därför kommer ja lära ta fler blodprover för o se att ja inte bildar antikroppar.




Jag klarar inte av sprutor o att svälja tabletter =P så igår när ja tog första järnkapseln så skruvade ja upp den o hällde ut i ett glas haha massa små stenliknande saker som sjöönk obehagliga att svälja för de flöt o sjönk samtidigt o as svåra att få upp ur glaset. Så får hitta på nå bättre idag haha :P. Sen jävla pillre för urinvägsinfektionen de var småå faktiskt men de fastnar när man försöker svälja så blev att ja tuggade dem med macka för ja fick juh paaaniiik o uuusch va illa de smaka. Hoppas de inte blir nå fel nu bara för ja tuggar dem ska ju ta 3 sånna om dagen.. Ialfl läkarbesök + mediciner landade på 500 kronor så ja hoppas ja blir friisk nu =).

Sen gick ja på stan o handlade en söt påse + kartonger att stoppa systers presenter i =P.

Presenterna:






Present påsen 29.50 :- Bokia
Present lådorna 25 :- Bokia
Skinarmband 50 :- Klasskompisars företag "jewels and lether"
Skinrosett (hårspänne) 30 :- Klasskompisars företag "jewels and lether"
Halsband 99 :- Åhlens
Nagellack 50 :- Åhlens

Nu måste ja bara hitta lite mer sen är hennes present klar!
Pratade me mamma nu på morgonen o vår hem tele funkar inte ,inte heller mattias funkar :S helt sjukt vadå äre fel i hela sverige eller?
Nu är ja aaaashungrig buuääh...
Måste ta en till tablett snart =(..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0