Första bebis kläderna inhandlade =D



Försöker vänja mig vid tanken på att bli mamma men de är svårt när ja inte känner mig gravid =(. Hoppas på sparkar snart. Hur som helst så blev det ialfl lite bebis shopping efter skolan i gävle idag =) hittade några basplagg på HM.



Sjuuukt fin mjukiströjja 149:- strl 74 ( för bebisar 6-9 månader ) vart så käär i den så vill inte att han växer ur den för snabbt därav storleken som ändå är liiiten =P.





3 söööta bodys 99:- för allesammans strl 50 ( för bebisar 0-1 månad ) så dessa 3 lär han växa ur direkt =P typ efter en vecka eller nå.



Sööta hund strumper ( vet inte va man ska kalla dem ) 49.50:- för nyfödda



3 sööta små strumpor 49.50:- för nyfödda



2 söta mössor 39.50:- för 0-1 månad.

Jag blev nööjd =D känndes kul o ha köpt nått nu när halva graviditen gått liksom =)
Sen blev de presenter till Anna som fyller den 10onde men som ska firas på söndag min lillsyster har blitt stor hela 11 år nu ju =)..

Kommentarer
Postat av: Elin

Milton kan fortfarande ha 50 i kläder och då är han 2 månader så får du inte en allt för stor bebis vilket jag inte tror så kommer han garanterat ha 50 längre än 1 v :). Noah växte i 74 när han var en 1 år. Huvtröjor är jätte otympliga för bebisar så den passar nog bäst när han är större och då är ju 74 bra :)

2009-12-02 @ 20:25:25
URL: http://elin88.bloggplatsen.se
Postat av: Tiias

Hehe Theo kommer älska sina kläder:) sååå söta^^ Älskar er<3 puss

2009-12-03 @ 12:49:40
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0