Bara några få timmar kvar...



Om bara några timmar knappt 3.. Ja då åker vi.. Till Arlanda nerverna börjar verkligen ge sig till känna. Har inte packat klart ännu men ska snart packa det sista. Idag blev det sent var o spelade bowling med Pappa, hans nya tjej hennes 2 barn o mina 3 syskon de va kul fast ja va trött. Kämpade med att dölja magen hade ett linne som inte sitter ett dugg tajt det liksom hänger på magen o sitter tajt ovanför bröst o neranför magen. Sen åkte vi o fikade massor åt tacos o syster fick sina presenter =). O sen vid 20 åkte jag o bror min till Ica Maxi o köpte smink tidning o rakhyvel te mejj o julkorv små smala ljus nejlikor (som man stoppar i apelsiner) rödbetsallad o nå tidningar te mammi. Nu är ialfl allt sånt inhandlat..

O ja är extremt jäkla trött.. Hann inte träffa Ida idag =/ hade verkligen velat men kände att det blev för sent har så mycket att göra.. Saknar henne ialfl.. Hoppas vi hinner ses när ja kommi hem igen..

Tänk snart är ja på arlanda. Ikväll vid 19 tiden är ja hos mamma..
Läääääääääääääääängtar bort från snön.. <3 Nu ska ja sminka mejj o fixa frillan o packa resten så.

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR hörs nästa år ;) NEJ då jag kommer blogga från kanarieöarna när ja får tid =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

jag är inte ett dugg avis, nej nej :D..

2009-12-22 @ 13:02:55
URL: http://elin88.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0