Tips på present till 13 årig kille?



Födelsedagsbarnet =)

Tack för alla söta komentarer blir alltid lika glad! =)

Nu ska jag upp och äta frukost och sen ska jag rita en till pinuppa :P ( ska skissa samanlagt 25 stycken som träning och sen göra 4 stycken i akvarell ).

Någon som har tips på en present till en 13 årig kille (min lillebror) han har nyss fyllt år eller ja i juli men jag träffar honom aldrig. Har inte heller någon aning om vad han sysslar med om dagarna eller vad han har för intressen.

Det enda jag vet är att han är mogen för sin ålder och han är verkligen jätte snäll =).

Förra året när han fyllde 12 frågade jag vad han vela ha i tele o det lät så här :

Min lillebror : - Någonting som inte kostar pengar.
Jag : - Haha säg något du önskar dig det spelar ingen roll hur mycket det kostar.
Min lillebror : - Jag blir glad för vad som helst.
Jag : - Men något vill du väll ha ?
Pappa : - Berätta om fotbollen.
Min lillebror : - Jag vill ha en fotboll =)
Jag : - Något speciellt märke?
Min Lillebror : - Ja ( o så sa han nått )

Han fick den fotbollen o blev super glad =) Älskar att se honom glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0