Tack Mamma =)



Nu har jag kommit hem ifrån paradiset (Trollhättan). O gissa vad som lå och väntade på mig i mitt rum :P (nej inte en hund tiias ;) Utan sjukt mycket måar saker profesionella sådana :P ( oo ja som knappt vet vad akvarell är förutom att det blir jätte fint om man kan måla dvs). Nu har ja en massa penslar oljefärger akvarell färger fler blyertspennor i olika tjocklekar o saker ja inte ens kan namnet på hur som TACK MAMMA ja är skit glad :D måste pröva allt imån =) Läängtar så himla mycket.

Inte nog med detta idag kom äntligen mina skattepengar på 3900 kr ( mer än vad jag väntat att få tillbaka men ja klagar absolut inte =) fast ja är ju skyldig 2400 så blev inge mkt pengar kvar här inte.

Men inget gör något jag känner mig sprallig och lycklig idag =)

Har ingen aning varför men alla i min omgivning är så snälla emot mig, det betyder jätte mycket för mig!

JAG HOPPAS jag får träffa Ida denna gång (hon var min bästa vän och hon kommer alltid att vara den bästa vännen jag någonsin haft! även om vi inte kommer kunna ses alls typ =/).
Har inte träffat henne på ett år saknar henne jätte mycket.

O ja vill säga tack för alla söta komentarer =)
Jag svarar imån till era bloggar.

Nu ska jag ringa till Mattias o pussa honom genom telen o sen soova.
Berättar oom min sjuka resa hem imån.

Tjillevippen

Puss o sov sött!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0