Svarta lårhöga stövlar hemklickade =)




Bilderna kommer ifrån Have2have.se! <--- Klicka här för att komma dit

Kanske inte riktigt min typ av skor? Ellor JOO har alltid velat haft lårhöga stövlar med LÅG klack och dragkedja i sida för att kunna få in fötterna :P

Kostar endast 598 :-
Plus 50 :- för jag valde postförskott
Sedan är det FRI FRAKT vid beställning över 300 :-

Jag är ialfl nöjd just nu med min beställning får hoppas på att de sitter bra med tanke på mina smala ben brukar aldrig kunna ha höga skaft för de brukar alltid vika sig men ja vi får la se..

Detta var ialfl ett fynd tkr ja även om de inte var på rean där de har sjuuuuukt billiga skor för både tjejer o killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0