Sömn SNÄLLA....

Har inte sovi en blund alls inatt..
La mig 20.00 aap trött men tror ni man kan sova om man har en sjukt jobbig syster?
EH neej.

- SÄNK LJUDET ja ska sova..(hörde allt de sa på tvn in till mitt rum o de va höööögt även  för mig)
- Men då hör ju inte ja nått (eeeeeeeh joo hon hade ju högt fotfarande men nu som normala mäniskor talar typ)

Går in o lägger mig efter att jag sänkt..

1 minut senare..

Lika högt...

23.00 går de o lägger sig o somnar DÅ är lillla stackars trötta jag klarvaken..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Tur att jag har min ängel Mattias som trampar mig på nerverna ibland men han finns här nu.
Även efter chock beskedet så tar han sitt ansvar äntligen en kille som inte sticker när saker blir som de blir..

Ja är ap trött men ska upp om 1 timma inte sovi en blund ju ja villl gråta..

Älskar dig tiias




Kommentarer
Postat av: tiias

finns alltid för dig..å jag kommer aldrig försvinna..det skrämmer mig lite;) men inte iväg mig iaf..haha älskar dig med <3

2009-08-24 @ 03:51:06
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0