Myyskväll =)


Ge mig bara en Brejk (choklad alltså) så är ja nöjd =D
Nu har vi hunni varit ner till slussarna o kikat på House of wax hehe den har ja bara sett början o slutet av förr =P..

Pics från dagen =)

På denna bild har ja fått ett Gummi ben :P




And up we goo :P
Det har varit så otroligt vackert väder ute idag helt sjukt varmt.
Jag tvingade Tiias att gå med mig ut fast jag ångrade valet när vi väl var framme, för då vela ja in igen där de är svalt o skönt.

FAN vad ja alltid ska klaga då :P..



Söötnos =)
jag har tvingat honom att odla skägg, vill ju se hur han ser ut i det =D.
Fast han sticks så in åt H******e.

Nej nu ska ja hoppa in i en vaarm dusch =)

Sov sött

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0