Mat i natten haha ^^.



Både ja o T är hungriga just nu, så han ställde sig o gör hamburgare haha ;) sött!
Vi har inge rödlök hemma så han steker dem i vitlök :P hoppas det blir gott xD.

I know det är dåligt att äta mat efter 19 på kvällen för då blir man "tjock" men då får ja bli det då :P.
Jag trivs med mig själv just nu, visst det finns mycket saker utseende mässigt jag vill ändra MEN jag är LYCKLIG och det är det som räknas :).

Nu har jag och mitt hjärta varit tillsammans i 2 månder ,han ser mig för den jag är, och med honom behöver ja inte bry mig om något annat än att vara lycklig `=).

Nu ska jag äta o mysa så

Tjillevippen

NaTaKoz

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0