God morgon =) - En konstig dröm.



Vaknade typ nu nån gång, en massa galna ungar som skriker utanför som vanligt hehe, sånt får man ju ta ibland när man är här hos T.

Inatt drömde ja en sjuk dröm, ja drömde nämligen att jag hade fått 2 kattungar (alltså jag hade fött dem) haha o ja visste inte om ja skulle behålla eller adoptera bort (pga ansvaret). Jag sprang runt i min dröm mad de 2 tvilling katterna i famnen o rådfrågade alla (ja själv hade ju panik) men aa alla sa att det var mitt beslut..

Tänk om de vore så i verkligheten?
Att ingen öppnar käften utan bara säger det r ditt beslut o vi stöttar dig vad du än väljer..
Så lätt är det inte för alla verkligen alla är emot dig ialfl om man inte är klar med skolan.

Men nu ska vi inte va sånna =)
de är svin varmt inne idag känner ja o min gubbe han sover änn han haha.
Han sa igår att han inte skulle gå upp fören han verkliigen var pigg :P
vi la oss ju vid 4 -5 o båda vaknade 9 en gång.

Skriver mer senare :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Adina

har du några tips om vad jag skulle kunna göra med håret? ska till stockholm imorgon, och vill piffa upp mig lite! :) läs mitt senaste inlägg! <3

2009-08-08 @ 16:38:57
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0