En liten Prinsessa.



Älsklingen står i köket o håller på för fullt med mat ja kan höra han lika bra som att han stod brevid mig :P.
Vi har nyss kikat på filmen EN LITEN PRINSESSA en ganska gammal film men gu så fin den är, en film med budskap helt enkelt :P. När jag var liten så var jag helt besatt utav den boken lääs den :D ja hatar att läsa böcker egentligen men den är bra =) filmen är ganska olik boken men den är bra ialfl :).

" ALLA TJEJER ÄR PRINSESSOR "
- Sarah

Det spelar ingen roll om du är : 

- Trådsmal , mager , smal , "normal" , knubbig , tjock , fet
- Vacker , snygg , söt , fin , sexig , ful
- Smart , klok , osmart , korkad
- Egen företagare , socialfall
- Gift , upptagen , singel , änka
- Blå , blek , vit , brun , gul , orange , grå , svart

Det är sant!

Kommentarer
Postat av: Shindra - En ängel med dolda horn

Den filmen tyckte jag om när jag var liten också. Kan än idag tycka den är rikigt bra när jag ser den på tv. :D

2009-08-09 @ 21:03:47
URL: http://xfjantx.blogg.se/
Postat av: ia

Fin du var :)

2009-08-11 @ 18:17:33
URL: http://iaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0