Det är alltså sant?!



Var i gävle o träffade på Malin o Emma där.

INKÖP till imån.

Plagg:

- Kjol i typ lack? eller nå annat glansigt ialfl svart dragkedjor i sidor HM 199:-

Underkläder:

- Strumpebandshållare i spets 99:-
- Stayups svarta 79.50:- Lindex

Smycken:

- Rosa Blomma till håret HM 49,50:-
- Armband silver/rosa HM 59,50:-

Övrigt:

- Lösögonfransar Cubus 99:-
- Blondering Ica Kvantum 59.90:-
- Karlssons klister Ica Kvantum 39.90:-
- Party heels Lindex 49.50:-

Ni får se "resultat" imån <3
Vet dock inte vad jag ska ha för överdel?

Aja puss på er!

Fick även ett svar jag inte väntat mig , kan inte tro det är sant? Men tydligen är det de oO jag är i chock

Kommentarer
Postat av: tiias

haha sötnos.du kommer va sexigast på festen imorrn och jag är så stolt över dig. älskar dig och jaa det är kanske inte va du väntat dig;) puss

2009-08-22 @ 00:08:41
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0