<3





Erik Mattias Johansson


Jag vill inte, jag ska inte, jag kan inte leva utan dig du är mitt liv mitt allt och mer därtill.
Jag skulle inte klara av att förlora dig.

Igen

Jag hoppas innerligt att det alltid kommer vara vi, men man vet aldrig vad som sker i
framtiden? Är vi menade för varande, eller har "änglarna" fört oss ihop för att vi ska
Ta lärdom av varandra och få varandra att må bra? Man vet aldrig men jag hoppas

Att det ALLTID kommer vara vi två

Du är den finaste killen jag någonsin träffat rakt igenom. Du bryr dig faktiskt om mig
du låtsas inte, du lyssnar verkligen på mig (ibland) och får mig att må bra. I got U ja
jag vet när du inte lyssnar haha, du är så söt när jag berättar något och du säger

aaa

Fast egentligen har du inte hört ett enda ord utav vad jag har sagt, när jag ställer en
följdfråga låter det VÄLDIGT ofta såhär

Jag vet inte

Vadå vet inte säger jag, klart du vet?

Vad sa du då?

Haha, så himla sött när du försöker svara på något jag frågat även fast att du inte
har hört hälften utav vad jag just berättat för dig ;).

Vad vet jag om dig då?

Du heter -
Erik Mattias Johansson
Du är född - 30 Januari 1984
Du har haft - En katt som typ var vit o sprang bort på en fest
Du äter OFTA - Den speciella Kebab pizzan som typ bara finns i Trollhättan
Du hade aldrig - Ätit fetaost fören du var hos mig
Nu äter du oftast - Spec kebab pizzan med fetaost
Du blir jobbig - När du druckit för mycket " vill festa hela natten lång "
Du blandar i - Majonäs i ALLT du äter som du gjort själv
Du är - 193 cm KORT ;)
Du är beroende utav - Nikotin (minst 100 cigg om dagen)
Du är även beroende utav - Coffein (dricker dygnet runt) Med mjölk och socker
Du har aldrig - Varit utomlands
Om dagarna när du är ensam eller med din bror - Spelar du Wow
Ibland - Går det flera dagar utan att du äter något
Dina föräldrar - Är skilda
Du har väldigt många - Syskon
Men bara kontakt med - 2 utav dem
Du tycker om - Döskallar
Tattueringen som du har på armen - Har du ritat själv
Om någon kallar din flickvän slampa - Blir du agressiv på gammla gubbar haha
När du dricker - Så dricker du så mycket du får tag på
Du har inte - Gått klart skolan
Men du har - Pluggat på folkhögskola
Där du träffade - En utav dina vänner som du har kontakt med idag
Du är inte duktig på att - Hålla koll på din ekonomi

Skållad Råtta

Detta räcker för nu eftersom det enda jag vela säga var

JAG ÄLSKAR DIG

Himla fina låtar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0