Varför kan inte jag få vara fin?

Vill ni ha en ärlig bild på mig när jag har lockigt o utsläppt ? arrhg ja är så himla ofotigenisk men ska inte skylla på det för jag passar varken i lockigt eller utsläppt hår heller :( men ööönska det kan man minsann..

En kväll efter skolan....
Obs ja hade uppsatt i skolan därav den fula brytningen av platt/lockigt :P
O det ser ut som att ja har ett super stort huvve haha ^^..


Kan ingen säga en frilla ja faktiskt skulle kunna passa i?

Nu börjar arlanda på tv 3 så det ska ja kika på o sen ska ja städa upp här o sen sy klart mitt pyzzel ;) lägger upp bilder sen.

Puss alla söööta

Kommentarer
Postat av: Jimmy Gustavsson :)

Jag tycker du är fin i lockigt hår, du passar i det mesta söta du :) <3

2009-04-02 @ 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0