Try to hold on for another minut baby.



Jag MÅSTE hitta en betydelsefull tattuering, men jag hittar verkligen ingen.. Har bestämt mig för att tattuera mig efter sommaren, så att jag verkligen tycker att det känns rätt o hela den biten. Jag skulle vilja ha en döskalle men även en ängel, just nu lockar nog änglar mest av någon annledning. Skulle vara kul om den stack ut ur mängden, Fan vad jag önskar att jag kunde rita från huvudet precis hur jag vill ha det.

Önskar hela tiden att sommaren vore här :) jag skulle bli så otroligt glad.
Har inte riktigt bestämmt mig för vad jag ska göra i sommar förutom att jag ska jobba hela Juli.

Snart eller ja om 40 min ska jag kika på The Nanny Diaries missade en djävul till flickvän :P den går just nu men ja kikar bort så ja inte ser den haha hur kul är det att se slutet när man inte sett början?

Att bero på Bloggar Blondinbellas blogg är nerlagd :O varför? Men hennes internet grejj funkkar alltså Bellme shossan hejsan :P

Aja nu ska ja inte tråka ut er ^^
Ha en bra natt eller nått :P PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0