Trött :)

Ovanligt? Nej :P.. Idag är det verkligen jätte fint väder ute :D solen skiner o himlen är blå^^.. Jag fick sällskap inatt =) det var skönt för ja vela verkligen inte sova ensam..

Drömde om Tattueringar hela natten haha :P att jag tattuerade in en skit ful som jag sedan ångrade resten utav mitt liv. Jag älskar att drömma för det känns så verkligt, och i drömmarna klarar man precis allt. En bra dröm kan göra en lycklig, och det är alltid underbart att vakna lyycklig :D.. Ja blir så pigg utav den kännslan. Ja har ingen aning om varför, men ja har börjat känna mig piggare ända sedan ja slutade dricka mjölk, men påengång ja ätit choklad eller druckit mjölk eller till o med ätit frukost så blir ja trött :S helt sjukt. Jag gjorde ett test med mjölk bara för att, och då kom jag fram till det. Har mjölk/mjölkprodukter någonsorts sömnmedel i sig? :P

Btw Blondinbellas blogg är verkligen nedlagd :S det är några som hackat spotlife och raderat hennes inlägg o hennes backupserver så nu vet de inte om bloggen kommer upp igen. Jag hoppas ialfl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0