Påsklov :) En LYCKLIG Nathalie..

Ja idag är det början på ett långt påsklov :) oo vad skönt det ska bli :D.. H har även ringt CSN så nu ska de skicka hem en blanket till mig som ja ska fylla i så att jag även får bidrag till skolan året jag blir 20 o vet ni :O bidraget ligger på 2680 kronor :D hur bra är inte det? Jag trodde inte att ja skulle få det direkt eftersom jag inte fyller 20 fören i Oktober men tydligen så får man bidraget hösten man fyller 20 :). Så nu eller ja sen då alltså kan man äntligen börja leva, har kännt mig så låst sen ja slutade jobba o min inkomst varje månad ligger bara på 1050 nu får jag 1630 kronor mer :D.. fan vad ja ska spara o dona tills jag tar studenten ( om lite mer än ett år ).

Har även börjat skriva dagbok för att ja inte ska skriva ur mig allt för personliga saker här.. Jag vet trotts allt inte vilka som läser ser ju endast statistiken på hur många det är..

Det känns seriöst som att ja håller på o bli blind :O

Things to do this "Påsklov":

Idag:

- Göra klart Gotiken (svenska).
- Skriva klart ett tal om ett land (på engelska).
- Börja på Barndress 1 dokumentationen (Helst skriva klart) (Textil)
- Börja på Barndress 2 dokumentationen (Helst skriva klart) (Textil)

Imorgon:

- Köpa fotopärm med svarta papper i. FaQtekning.
- Köpa lim, fina pappe m,m. FaQteckning.
- Fixa fotopärmen, göra den snygg osv. FaQteckning.
- Skriva klart om energiomvandlingar (Naturkunskap) skicka in..

Lördag:

- Träffa R Idag,Igår eller imån.
- Börja att skriva Shortsdokumentation 1.

Söndag:

- Skriva klart Shortsdokumentation 1.
- Skriva klart Shortsdokumentation 2.

Måndag:

- Låna en bok på engelska.
- Börja läsa den.

Tisdag:

- Skriva Renässans arbete om en författare.
- Läsa den engelska boken.
- Ut i affärer och kika efter snygga knappar till shorts.

Onsdag:

- Skriva Renässans arbete om författaren Forts.
- Läsa den engelska boken.

Torsdag:

-  Samhälle hemprovet.
- Arbetsmiljöanalys.

Resten av lovet är upp till att se beroende på hur mycket av detta jag faktiskt har gjort..

Puss nu ska jag sätta igång <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0