Nystädat =)..

Åh vad jag älskar lukten av nystädat :P så uuuuuuunderbart ^^,.. Jag o siss har städat hela huset nu så det blänker ;D.. Har även märkt att min irration är borta :P

Jag blir inte sur utav småsaker längre :).Märkte det när ja städade, blev inte ett dugg irriterad när syster var seg på att göra allt. Det kanske är som N sa när han var här för nån dag sedan att om man umgås med fel personer kan man må dåligt fast man inte vet om det, det var han som fick mig att gå vidare, och att förstå att vissa personer ska man inte ödsla sin tid på. Eller så kanske är det alla nya personer som ploppat in i mitt liv som fått mig på andra/bättre tankar :)

Är det därför jag är så glad just nu? Jag har verkligen underbara vänner. Vad skulle jag göra utan er?

Hur som helst jag är glad idag ialfl :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0