Mitt i Natten..

Såg filmen änka på låtssas måste verkligen rekomendera den, himla fin film, se den så förstår ni..

Filmen fick mig att börja tänka på mitt mitt liv och vem jag är.
För vem är jag egentligen? Själv har jag absolut ingen aning, jag känner inte mig själv.
Jag kan inte beskriva mig eftersom jag rättar mig efter andra, jag försöker vara den alla vill att ja ska var. Jag är så bara för att jag är feg. Jag vågar inte alltid stå för mina egna åsikter, därför håller jag bara med andra.
Det är helt fel, för jag blir bara så himla förvirrad, jag orkar inte låssas att jag är någon jag inte är.
Men det är svårt har man en gång börjat kan man inte sluta, att vara alla till lags det går inte, i slut ändan förlorar man alla istället, man vinner ingenting.

Hur skulle mina vänner beskriva mig? - Absolut ingen aning, för dem känner inte "mig".. Betyder det att jag är en lögnare som ljuger för alla o låtssas vara någon jag inte är? Låtssas tycka och tänka som alla andra..

Men ändå jag tror inte att jag är ensam, anntagligen finns det många därute som är osäkra i sig själva och bara följer med strömmen men inombords faller vi samman. Man får panik, ångest, deprationer i massor för man orkar inte låtssas men man vet ju inget annat..

Jag blir deprimerad utav småsaker nu för tiden.. - Varför börjar jag förstå, jag umgås med fel personer som tvingar mig att känna saker för dem. Tillslut tror jag att ja gör det också men verkligheten kommer alltid ikapp då faller man i bitar dels för att allt är som det är o dels för att man inte orkar..

Men de där "fel" personerna har jag börjat sluta umgåtts med.. Nu har jag istället börjat umgås med dem som betyder, dem som förstår, dem jag får vara mig själv med bara jag vill..

Nu ska jag försöka kika på sista avsnittet på Tila Tequila på msn webbtv :P sen ska jag nog sova eller nått

:) Puss




Kommentarer
Postat av: Jimmy Gustavsson :)

Kämpa på så gott det bara går, ta en dag i taget Nathalie. "Vill man så kan man" som man brukar säga. Jag tror på dig, det gäller bara att du börjar tro på dig själv. Du fixar det :)

2009-04-03 @ 02:39:50
Postat av: Anonym

Öööh. Nu kommentera jag fel inlägg eftersom du uppdaterade bloggen utan att jag märkte det :p

iaf, eftersom kommentarerna ej syns för andra märkte jag nu, så om mailet inte kom fram p.g.a fel adress så skickat ett mail till per[email protected] så kan jag forwarda det dit istället. Hoppas det bara är du som ser detta nu, ville inte få mailen sönder spammad av ev spam mails :p

2009-04-03 @ 03:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0