Mitt i Natten som vanligt =)

Hehe utav någon underlig annledning bloggar ja nu som vanligt mitt i natten ^^,. Kanske har mest att skriva dessa tider hehe??.. Men idag har jag faktiskt inte det. Men ja kan ju berätta om min dag ialfl =)..

Dagen började med att ja vaknade o åt väärldens godaste matlåda (med biff stekt potatis och svampstuvning) Efter det hade jag en spa timme och ängnade all tid åt min huud :P..

Sen kikade jag på The Marsh som tydligen var en skräckfilm :S det hade jag ingen aning om när jag började kika på den haha. Ja kan erkänna att ja drog upp fötterna ovanför soffan (ni vet så där så att man är säker på att ingen tar tag i en där ). Den är klart värd att se om man gillar skräck som liksom är verkligare.

Här kan ni läsa om vad den handlar om:



- EN MARDRÖM SOM INTE TAR SLUT BARA FÖR ATT DU VAKNAR

Claire Holloway är en ung, intelligent och framgångsrik barnboksförfattare. Hennes privatliv är däremot lång ifrån någon lycklig saga. Claire plågas av syner av våld och död. För att få ordning på sitt liv, lyder Claire sin doktors råd att ta ett sabbatsår. Hon bestämmer sig för en vistelse på det lantliga Rose Marsh Farmhouse, som är misstänkt likt det hus hon ser i sina mardrömmar. Claire bli nästan omedelbart utsatt för en rad oförklarliga händelser. Hon kastas in i en skrämmande värld som kontrolleras av en tioårig flickas spöke - samma flicka som Claire sett i många av sina hemska drömmar.

I jakten på sanningen får Claire hjälp av Noah Pitney (Justin Louis) - en stilig och charmerande förläggare på den lokala tidningen - samt Hunt (Forest Whitaker, Oscar®vinnare, bästa manliga huvudroll 2006 The Last King of Scotland), en expert på det övernaturliga. Claire och Hunt tvingas avslöja byns mörka hemlighet för att få ett slut på hennes sömnlösa nätter.

Efter det så kikade jag lite på tv o tog det lungt o sen började filmen som jag missade igår den heter The Wedding Date.

Och Här kan ni läsa om den:



Inte nog med att Kat Ellis har blivit oförklarligt ratad av sin fästman, nu ska hennes lillasyster gifta sig, och exet ska vara best man. Tanken på att utsättas för alla medlidsamma blickar, spefulla kommentarer och inte minst föräldrarnas besvikna ögon, gör Kat desperat. Så desperat att hon kontaktar en lyxeskortfirma i New York och bokar en man, som ska spela hennes nya, supercharmiga, amerikanska älskare och samtidigt göra exet galen av svartsjuka. Den oerhört professionella eskortmannen, hjärtekrossaren och vältalaren Nick Mercer, visar sig vara tämligen välutrustad, också för uppdraget. Inte nog med att han hjälper Kat att klara alla blindskären och navigera mellan hennes neurotiska engelska släkt och sin lismande före detta fästman - han övertygar dessutom alla om att han och Kat är vanvettigt förälskade.



Min morgon dag:

Vakna, duscha, fixa, umgås med min kära vän D =).

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0