I'm not a Princess.



- Jag är ingen prinsessa och kommer heller aldrig att bli. Ingen är perfekt inte jag heller, man kan inte förändra sig för att passa alla. Det kommer ALLTID att vara någon som inte gillar dig/mig/Henne/honom. Man kan undvika dessa personer som ställer krav och verkligen tvingar dig att förändras för att passa just henne/honom. Visst är det en arbetsgivare och man lär ändra sig för att passa in i just det arbetesområdet så är det helt klart en annan sak.

Men nu menar jag inom förhållanden/vänskap sådana relationer. Man ska inte behöva ändra sig för att passa in, passar man inte in så är de man umgås med helt enkelt inte rätt personer.

Jag kan erkänna jag ändrar på mig hela tiden, men det har för det mesta inget med vad andra vill osv. Utan det är för att jag inte vågar annat än att följa med strömmen. I alla fall vissa gånger, jo visst även jag har en vilja, en ganska stark sådan..

Men nu ska jag försöka göra något =). Har tänkt starta en videoblogg :P hehe får se hur det går, ni märker om jag gör det för i så fall lägger ja in klippen här =) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0