Hej..Igen..



Mellanslags tangenten fungerar inte så därför lär jag trycka ner ctrl+v när jag har kopierat ett mellanslag men det går inte att klistra in i nytt blogginlägg så därför lär jag blogga på msn och sedan kopiera därifrån och klistra in. Det är annledningen till att jag inte har bloggat på de senaste dagarna.

Lördag: Då åkte jag till Emma i Gävle och festade med henne och hennes pojkvän samt 3 utav hans vänner. Först var vi hos Emmas pojkvän och sedan drog vi ut på OldSaints (gammla jacken) Det var inte så himla kul så vi drog hem efter någon timma. Då följde en utav vännerna med han som även bet mig i armen på krogen helt  sjuk ja är inte van att bli biten  nu har jag värsta blåmärket där och på mitt ben där han även bet mig. sen berätta han att han inte skämdes av att slå tjejer och han verkade älska att göra illa mig medans han berätta att han gillade mitt utseende men det ger inte honom..rätten att göra mig eller någon annan illa? I alla fall han vakta mig hela natten.

Söndag:Sen de sista han gjorde var att slänga in mig i en hissvägg. Sen väntade jag  på bussen i en timma. Tog den hem och duschade bytte kläder osv. Sedan åkte ja in till Gävle och Micke =) vi kikade på The Signs mycket bra film jag satt och hoppa till hela tiden jag haha. Sen skulle ja leta mig till bussen som jag hann med precis. När ja.kom hem till sandviken så gick ja hela vägen hem, det tog en timme jag hade inte orkat de om inte PåvenPatrik hade pratat med mig hela vägen haha. Sen lagade jag mat o gick o la mig.

Måndag: Idag tog ja det lungt hela dagen mådde typ inge bra. Sen kikade jag på 2 filmer minns inte namnet på den första. Men den andra heter Skicka vidare o den MÅSTE alla se! Jag satt o tok grina till den hur länge som helst.



Handling - Skicka vidare

Historieläraren Eugene Simenot ger sina elever samma hemuppgift år efter år - att komma på en idé som kan förändra världen och göra den bättre. Eugene väntar sig dock inga stordåd från sina elever och är därför helt oförberedd när elvaårige Trevor McKinney kommer med ett fenomenalt förslag. Trevor föreslår att varje människa som drar nytta av någon annans goda gärning ska "skicka vidare" och göra tre människor en tjänst. Till sin mammas stora förskräckelse inleder Trevor sitt projekt genom att ta hem en hemlös drogmissbrukare. Men kan goda gärningar verkligen förändra världen och göra den bättre?

Bilder.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0