Hej bloggen..

Nu var det ett tag sedan.
Nästan en vecka sedan till och med.
Jag har helt enkelt inte haft tid eller ork eller för den delen något att skriva.
Inget känns bra just nu. För vem är jag?
Den senaste tiden har jag varit så himla arg och jag bryr mig inte mkt längre om något.
Patric var här i helgen och visst det var jätte kul, men så är det ju alltid.
Kul alltså, att slippa vara ensam.
Men jag o han bråkade är det för att vi är så himla lika på många plan?
Jag ser en osäkerhet i honom som jag även sett i mig själv fast på honom märks den mycket mera.
Jag hoppas att han kommer över det stadiet för jag kan förstå honom att det måste vara jobbigt.
Jag har även fått honom att sluta röka "STOLT".
Mina vänner ska banne mig inte röka ;D.
Det var lika med mitt ex han försökte jag tvinga sluta :P.
Fast tror dock inte han gjorde det.
Jag betedde mig som ett svin emot honom o han emot mig man kan nog inte sluta då.
Men sånt är livet vi finns inte i varandras liv nå mer och kommer nog aldrig någonsin göra heller.
Fast ibland önskar jag ändå att vi nån gång blir vänner även fast att det var jag som sa att jag absolut inte vela vara hans vän.
Jag är ialfl gla för hans skull att han har en tjej som bryr sig om honom nu.
Kärlek är nog inget för mig, inte just nu ialfl.

Alla vill liksom skynda allting hela tiden, och jag är inte redo.
Det känner jag varenda gång nu den senaste tiden som jag träffar någon att ja kan inte, inte just nu.
Jag vill vänta, lära känna osv.
Inte hasta inte fatta dumma beslut som man kommer få ångra i efterhand.

Nästa vecka ska jag hem till patric i Östersund och träffa hans mamma.
Det ska bli kul hon verkar vara jätte trevlig.

Aja nu ska jag fortsätta vara social emot honom i tele innan han blir sur ;D haha

Puss natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0