Har kärleken verkligen ingen ålder?

Ja igår kikade jag på "Den rätta för rosing" HERREGUD hon är 35 o han 19 medans hennes dotter är 16 :S mysig familjemiddag?

Hur kan Hugo vara den rätta? Han är ju bara så barnslig :S ser mer ut som 15 än 19, men visst han är sjukt charmig.. för stunden/kvällen kanske..

Men vem vet det man sett på tv kanske är en lögn? Han kanske är hur underbar o kärleksfull som helst? Får väll se hur länge det varar..Men good Luck chuck håller tummarna för ja tkr Linda är en skön typ.

Kärlek är hur som helst ett ORD!
Jag tror mindre o mindre på det.. Träffar helt fel killar, nu ska ja verkligen bli superkräsen ja orkar inte med alla killar som tror att de vet vad kärlek är.. Jag kan erkänna ja har ingen aning om vad det är men jag vet att äkta kärlek känner man knappast dirket , för då är det ju bara ytan.. Eller??..

Just nu är jag LYCKLIG :) och jag behöver ingen kille i mitt liv förutom de vänner ja har. Fast dyker ni vet "han" (the one) upp så vet man aldrig vad som kan hända... Jag har/ska kapa alla band jag har till mina ex för i det stora hela blir det ju bara jobbigt att ha dem omkring sig?!!

Är det för att det för att solen lyser och värmen har kommit som jag är såå lycklig? Heeela 7 grader ute idag :) hur underbart är inte det? :D nu är verkligen sommaren påväg.. Min sommar kommer se ut som så att jag är hundvakt 2 veckor i Juni o det blir sammanlagt hela Juni ledigheten. O sen jobbar jag varannan dag hela Juli  fyfan :P men ändå det är pengar I guess, ska ju tattuera mig efter sommaren =) spännande eller vad? Fast just nu har ja ingen aning alls om var o vilket motiv ja ska ha :P men det märks väll =)

På lovet ska jag plugga så jag inte ligger efter utan före när jag kommer tillbaka till skolan :D o så ska ja myysa med mina vänner :D

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0