GummiBen..

Jag har verkligen gummi ben eller rättare sagt gummi knän. Idag i Gävle lydde de mig knappt i huvud taget. De liksom bara for omkring fan vad roligt det måste ha sett ut. Jag får panik över att folk kollar på mig, jag blir osäker o tänker nått kanske är fel på mig? Eller något kanske ser konstigt ut? Det är då speciellt som mina knän börjar sluta fungera då viker de sig åt alla håll och jag måste verkligen glo ner i backen och ta ett steg i taget medans jag hela tiden har blicken ner där ja går.

Är det bara jag som har det så här? Går o snubblar o allt möjligt.. Sjukt jobbigt fast i efterhand om jag blickar bakåt brukar jag bara skratta åt det, för egentligen vad kan man göra?

Lika om man råkar göra bort sig och skämma ut sig. Vad kan man göra då? Jo man kan skratta åt det, inget kan trotts allt göras ogjort. Men för stunden skämms man som F*N och vill bara sjuka genom marken eller att det ska sälla nånstans så allas blickar försvinner.

Nu ska jag vara social på msn :) som btw är [email protected]
sen ska ja nog sova ^^ PUSS
OOOOh nu hitta ja en perfekt lååt =) så underbart vacker ^^ den kan ni somna till eller nått ^^ fast är väll bara ja som är vaken nu hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0