Feberväder =)..

Ååååh så himla fint väder det har varit ute idag alltså^^. Jag åkte till Emma vid 14 tiden och vi satte oss ute i solen med våra bärbara och pluggade haha.. Fast kan ju erkänna att det blev mer prat än plugg.. När molnen började täcka solen blev det svinkallt vissa stunder, så vi gick in o såg Tyra Banks show och Top Model o sen blev det stan hon skulle med bussen till sin pojkvän o ja skulle in på Gina o shoppa lite.

När jag sedan stod o väntade på bussen kände jag verkligen att det är feber väder ute. Det är både varmt o kallt så det känns som att man har feber, fast vem vet man kanske blir sjuk :P. Men en sak är härlig dessa dagar och det är att alla tar vädret på allvar och tar på sig sommar kläderna, när folk går med kort ärmat osv så vet man att sommaren är på väg o då känns det som att en sten fallit av min rygg så mycket älskar och längtar jag till sommaren.

Nä nu ska ja vänta på att pajen ska bli klar sen ska ja njuta utav den =)
Hörs kanske senare ^^ PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0