Att bli blind eller att ha diabetes?



Vägen till att bli blind är den lång? Nu kan jag verkligen inte vänta längre jag har sett suddigt hela dagen nu måste jag få det överstökat. Ska jag bli blind? Det får jag inte reda på fören tidigast nästa vecka, men det ska ju tas en massa prover osv.. Jag oroar mig som f*n men det gör jag väll för det mesta :P.. Men mina ögon har jag trotts allt haft väldans problem med. H tror att jag har diabetes bara för att mina fötter brukar vara lila och dem har varit det i flera år (inte hela tiden) :P fast jag tror att de är lila för att min blodcirkulation inte är den bästa =).. Eller ja hoppas ^^

En bra sak med denna dag var ialfl det dära med CSN och det höga bidraget jag kommer att få =).

Just nu är ja så himla glad över mitt korta minne, jag glömmer av kännslor så lätt, eller jag slutar att känna dem ialfl :P.. Jag känner mig bara glad över allt.. Att ja lever att ja finns :)..

Förlåt om jag har blivit osocial emot er men jag blir sån ibland när jag har för mkt att tänka på, det är inte meningen..

Nu ska jag snart kika på Änka på Låtssas som börjar 00.00 på Tv 1000 Drama oo nää det är faktiskt inte porr xD O btw ja hatar att de ALLTID ska visa en massa porr klockan 12 :S whyy.. kan de inte bara ha EN kanal för sånt skit?

Puss<3

En vacker lååt =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, skickade ett mail till dig angående dina symptom, vet dock inte om det var din mail :P, Skickade det till samma adress som din msn adress, Var det enda jag kunde hitta med kort varsel.

2009-04-03 @ 03:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0