Yäääs!!

Igår blev det mys med D min kvinna <3 hahah ;)
dagen började med att jag så klart vaknade gick upp gjorde mig iordning sen kom pappi å hämta mig å bror sen stack vi till farmor å åt som galningar ^^ va så himlans gott som vanligt farmor vet hur man lagar mat hon..
sen åkte vi till valbo köpte hårfärg till mig å sen hem till pappa där vi även däär åt mat fläskfile klyftpotatis å  tzatziki å en annan god sås ÅÅh det var suuuper gott det med :)
å det var en trevlig dag alltid lika kul att träffa papp farmor å små syskona :)..
sen fick vi en massa godis som pappa köpt på tallin båten höhö nu är jag tjock å gla..
aja när ja kom hem sega ja en massa sen vid 11 började ja bleka håret hahaha..
sen kom D å hans vänner å hämta mig å sen umgicks ja å D hela kvällen å natten
fick till å med skjuts hem :D
- Du är en underbar person du gör mig gämt så himla glad =D TACKKKK <3


Kommentarer
Postat av: D

Hehe tack tack sötto!;)

2008-09-28 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0