Patrik^^,

Jaa, på fredag sticker jag till sveg å till Patrik fast har bara hunni boka biljetterna hem på måndag ^^.
Imån blire som sagt skola högbo och JOBB :D pysspyss


And Here He is ;)
Blii inte sur Patrik ja bara lära för du är så otroligt fiin!!

Just jag så HÄR elak är jag haha ^^


Här kommer bilder från Kanarieörna ^^, tänkte rensa dom från datan men vill ändå ha kvar dem så de får ligga här!!

På vägen dit!
(första flyget)
Nervöst för vissa Mikael hade aldrig flugigt och syster elvira grät för hon saknade redan sin pappa!


Barcelona!
(mellan landade där)
Åt as äcklig mat å väntade i LÅÅNGA timmar!


(andra flyget)
Felix, Elvira och Mikael sov bara jag som var vaken!


Framme!
(första bilden)
Mamma Tommy och Felica kom och hämtade oss!!


Första Dagen!
(Julafton)
Det första jag la märke till var att det bodde svenska grannar till mig å mikael!


Utsikten från köpcentret!!




Hemma hos Mamma och Tommy





Uppe i min å Mikaels lägenhet!


Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0