Min Prins<3

Igår drömmde ja att min misse dog vaknade av att ja grät, så mkt älskar ja min katt att ja till å me drömmer om honom.
Aja ialfl idag när ja vakna så kika ja på han å börja skratta för de såg ut som han inte hade nå öga men sen märkte ja att de var alldeles uppsvullet det ser ut som han fått sig en jävla smäll typ blå öga bara att man inte kan se färgen för all päls.

Idag är ja inte heller i skolan Onsdags sjukan undrar ni?
Nej de är det inte men vi hade bara en lektion, en lektion som ja redan gjort förra året så därför är ja hemma todayy.
Försöker hitta lite ny å bra musik alltid lika kul när man söker på  youtube för man vet aldrig vad man hitttar haha..

Snart ska jag ringa å väcka Patrik han ska minsann inte få sova hela dagen haha å sen har ja tänkt att ta i tu med mitt rum å sen plugga matte å so ni vet sånt som är så himla nyttigt.

Imorgon ska vi till högbo med klassen å ja hörde på nyheterna att de ska bli regn så man får väll slänga på sig en vit t-shirt å springa dit eller va säger ni hahah..
Men aa jag tycker att det är trist det är menningen att vi ska ha fadder dag alla frisörer florister å vi textilare
tydligen ska vi spela brännboll å sen leka i leran.
Nä sånt gillar vi inte + att vi nyss redan spelat brännboll mot teknikarna åh vi vann haha fast bara för att vi fick 50 + poäng för att vi är mycket färre än dem men vadååå.
Vi blev utbrännda hela tin men ja tror ingen orkade ta det på alltför stort allvar eftersom även den dagen regnade det.

Igår fick jag stå på bussen skit jobbit flög omkring där sen kännde ja svimningskänslan krypa närmare åh ja tänkte fuck inte nu så ja kikade lite överallt å tänkte hmm ska ja ramla dit eller dit liksom överaallt skulle ja slå huvet i vassa hörn så ja höll fast i en grejj å ja lyckades stå upp tills så många hade gått av att ja kunde sätta mejj hela min kropp skakade å allt runt mig var gått Uhaa..




OOOOH!!
Älskar denna låt det bör du också göra ;)
Lovar att de flesta hört den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0