Dagen efter!

Fest!!
Aaah igår alltså :P.. Louise fyller 17 år idag den lilla ungen ;)..
Åhh hon hade fest igår det var grymt kul alla va så himla snälla å sociala man hade aldrig en tråkig stund!

Dagen började med att vi var i skolan som vanligt fast för mig var det juh första gången på hela veckan men ändå..
Först var det mat å sen matte å sen mentorstid å sen textil!!

Efter det åkte jag hem till sandviken å köpte en STOR påse godis till Lojtan hihi!!
sen åkte ja hem tvätta av mejj sminket sminka om mig å sånt viktigt ni vet å så åt ja lite..
Kan knappt äta liksom det går inte äter så lite men ja håller mejj åt minstonet smal på detta sätt haha.
Sen typ 20 över 7 åkte ja inn till resecentrum å åkte till gävle va väll där vid 8a å mötte upp Malin emma å hennes pojkvän.
Sen gick vi till tågstationen å åt GODIS :D å väntade på att klockan skulle bli 21:08 så tåge skulle gå men det tog tid.
Åh det var så himla kul/äckligt det var en gubbe som gick framför oss när vi skulle köpa lite godis han gick å Prutta så det hördes överalllt shiiet vilken PINSAM typ..

När vi väl satt oss på tåget kom vi på att ingen varit hemma hos lojtan så vi lära ringa å hon förklara vägen ungefär så här övergångställ bro höger haha..
Vi lära ringa typ tusen miljader gånger innan vi fatta va dem sa..
när vi kom till järnvägsspåret så åkte bommarna ner men emma å hennes kille sprang över..
men inte ja å malin men vi vänta hur länge som helst så vi tänkte nä fan vi går över precis när vi var påväg över såg malin tåget gud det är juh ljudlöst..
Efter en stund skicka lojtan ut sin bror som fick komma å möta oss stackarrs yrskallar haha...

Det var mycket folk där redan när vi kom å alla var som sagt översociala å jätte snälla haha vissa hade nog fått i sig för mkt ;)..

Men aa det var sång å dans allt var perfekt ända tills ja satt på en fotpall vid borde å nån kille bakom mig så ja satt mellan hans ben helt plötsligt blev det jätte blött å ja hörde hör de pyste å sprutade en massa då hade malin öppnat en flaska som stod på bordet framför mig å den var skakad å tror nni hon sluta skruva för det?haha nej hon tyckte det var kul att se mig dyngsur haha ;)

Sen blev det lite sång å sånt å jg fick sminka en kille eller ja gjorde en extreme makover på han så att Lojtan skulle gilla han lite mera ;)

Åh jaa kvällen gled på..

Glömmde min kamera hemma så inga bilder bara filmer haha fast ska få en massa bilder från emma sen :)..

Fick skjuts hem av elsa Anna å hennes killkompis :) hihi
såg en död grävling på väg fyfan..
När dom skjutsa hem mejj tänkte ja ta bussen  men vi hann åka förbi tur va väll de..
För det var en bil framför oss som svängde in på vårt område å åkte ner å vöände de gjorde även min skjuts men dom kom aldri tebbax...

Jag gick in vikte tvätt å stoppa i mer sen såg ja att elsa ringt så ja ringde upp henne å då vare tydligen pundare som va ehlt borta i den där andra bilen å dom hade gått ur å börjt dra i elsa, Anna å co
så dom hade tydligen ringt polisen som skulle åka runt å leta..

Tänk om ja hade gått där ute? det brukar ja juh göra vad hade hänt?
jag vågar inte ens tänka på vad som kunde hänt..

så TACK
elsa anna å den andra


Ikväll kommer förhoppningsvis frdrik hit :D
PUSSSS



Duffy FINASTE LÅTEN!!



If U lost someone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0