Äntligen hatar jag dig!

- Ja jag måste säga ÄNTLIGEN!!
Har förlåtit dig hundra gånger och jag har låtit dig utnyttjah mig så dum har jag varit!
Men nu är det slut med allt sånt du är sandvikens å världens största TÖNT!!
Ingen tycker synd om dig fatta det!
Å ja blir så jävla irriterad bara jag tänker på dig hoppas nån skickar iväg dig till Mars eller på en båt som sjunker så du aldrig mer kommer tillaka!
När jag ser dig blir jag äcklad!!
Fattar inte hur man kan behandla människor som du gör.
Det PATETISKA är att jag VET att du läser detta!
Det patetiska är att du alltid ska ta reda på allt om mig å dem jag umgås med fan har du aldrig hört talas om något som kallas PRIVAT LIV?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0