Alone

- Känner mejj så himla ensam :S verkligen känns som är ensammast i världen..
Sitter här med sammhälls läxan snart ger jag upp så mkt man ska veta..
samtidigt som ja inte fattar matten ett skit.
Fuck vad jag suger i skolan alltså!
Å hur kan man tro att man får bestämma över en människa?
alla har rätt till sina egna åsikter å sin egen frihet!!
Syster springer in å ut ur mitt rum å tjatar på mig att köpa nå skit för att hennes fotbolls lag ska kunna åka till gotia nästa år haha hon är smart för hon kommer med "smak prover" hela tin..
Haha fan lär väll vara snäll snart då..

Kan du?

Ange komplementhändelsen till
A 5 eller 6 poäng vid ett tärningskast
B minst poängtalet 3 vid ett tärningskast
C minst en sexa vid två tärningskast
D minst en krona vid två myntkast

Vad fan är en komplementhändelse? :O fattar inte ett skit juh!!

Imån är det skola igen 08:30 - 15:00

Matte snillet kunde inte heller alla svar ;)
han skyllde på att han kika på denna film


Åh just det jah jag ska även börja jobba på onsdag i Gävle önska mig lycka till :)

Puss Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0