20 Dagar kvar :)

Jaa det är bara 20 dagar kvar till den 20Onde oktober då jag fyller 19 :O fan vad gammal jag känner mig så spec eftersom de flesta i min klass knappt fyllt 17..

Jadu det var väll sisådär i skolan kännde att jag bara vela komma hem å ta det lungt..
Sammla mig lite..
Vad vill jag egenteligen? det vet jag knappt själv..
Vad känner jag?
Jag känner verkligen inte mig själv längre..

Åh jag funderar seriöst på att hoppa av skolan igen jag känner att jag når botten snart igen ja ORKAR INTE!
men hur många gör det? Tänk på barnen i Afrika Nathalie tänk på dem som vill utbilda sig men aldrig får chansen..

Men vafan jag är inte en av dem å jaa jag är bortskämd för jag har tak över huvudet å mat men ändå klarar jag inte av skolan jag borde fan skämmas eller nå sånt!!!



FIIIN LÅT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0