Torsdag 10 dagar kvar!

sitter här å fryyyyser som fan mina öögon gör as ont
dom är helt röda idag fattar inte vare är för jävla fel 2 dagar har ja aldri haft de i förr så himla ljuskännslig.
aja var i skolan ialfl inte på första lektionen som var matte..
tänker iallafall hoppa av den..
var med på reningsverket fyfan de stank värre än vad ja kunnde minnas..
fick även en till vattenflaska därifrån hahaahahahha ett hjärta å en sol på ;)
sånna har inte ni hahaha åh ja har 2 stycken slå den ni ;D..

just nu kliar det i fingrarna jag bara måste köpa.. köpa en massa skiit :D
men jaduu javet inte jah :P..
ska nog handla i gävle eller valbo istället eftersom då kan man ialfl pröva kläderna innan man köper dem..

måste ha sånna där mönstrade leggings de är så sjukt heta..
men min storlek är gämt slut :(
överallt..
till å med på ellos är dem slut man måste vänta tills den 25 november :O tror ja skippar de vah..

På lördag blire klassfest :D
hoppas det blir kul känns inte som det just nu..
pratar knappt med dem i klassen längre håller mig mest för mig själv..
varför vet ja inte?
jo kanske.. har en massa att tänka på osv..
dom har börjat märka det idag fråga en av dem varför jag plötsligt blivit så himla tyst..
åh inte är ja i skolan sppec mkt heller..
TYvärrr..
måste skärpa mig nu om jag någonsin ska kunna få en utbildning..

men jag ligger juh så himla mkt efter ååh orkar fan inte meeeeeeeeeeer..
ångrar att ja inte följer med till sthlm imån :( ångrar de skit mkt..

Imån blir det mys med David ;) om han inte dissar mejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0