Tisdag 6 Dagar kvar!

Idag får jag förhoppningsvis träffa David om han inte somnar igen ;)<3
määrks hur trött han är på mejj haha (;..

Jajja annars då?
Jaduu skippat skolan i 2 dagar nu höhö inge bra alls..
men känner inte för att gå dit å bli utstirrad faktiskt hur kul är de :O..
Fast imån ska ja gå för då har vi textil och jag ska bli klar med mina shorts då :) hihih..

Åh i helgen kommer mamma hit till den lilla staden ^^
kul det ska bli hiihi..

Jaah men de va väll de haha

Åh inatt när jag skulle somna fick jag världens migrän anfall gud va ja hade ont å gud vad ja mådde illa..
Ja man ärver väll inte det bästa av sin mor precis haha;)..

Just jah No more red eyes ;)

Ha de Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0