Tisdag - 12 dagar kvar!

Shiit  12 dagar är fan inte mkt ;)..
idag känns det bättre har fortfarande nackspärr å feber men de känns sjukt mkt bättre ialfl :)..
e hemma idag med bläblä inte fått nån varning från skolan ännu konstigt nog men tror ja får den personligen i skolan faktiskt haha uuusch..

Idag ska ja plugga engelska en massa fan måste bli klar tills imån..
LÄNGTRAR tills imån för då har vi allra först FAQ teckning (alltså vi får lära oss skissa människo kroppen) så att vi ska kunna göra riktigt fina bilder när vi skissar upp våra kläder :)..
sen har vi svenska USCH FY Å FAN
åh sen har vi den allt så efterlängtade textilen<3 Unnnndeeerbart ^^,

Kommer fan hinna skit långt på mina snygga shorts imån :D förhoppningsvis är jag klar tills på Fredag.
det borde jag nog fan i mejj vara har bara linningen kvar å knapparna som ska sitta ifram (istället för blixtlås)...
Visste ni att gylf är till för killar haha men ändå har vi alla en aah
det måste bo en liten Man i oss alla haha..

Såg Cherry Falls igår åh fan va rädd ja vart då haha..
måste varit febern som stigit mejj åt huvvudet haha..
Lärade snacka av mig med Patrik värsta inntrisanta samtalet haha
minns inte vad vi snacka om men minns att vi snackade till typ halv 4a i natt...

Idag måste ja fylla på korte till telen fan börjar ta slut alltså shiiit va dyrt de är med sms när man har PARLINO det suuuger Btw..
Men en bra sak det är gratis att ringa till nästan alla nät det enda som tillkommer är en uppkopplingsavgift på 0,99
åh 0,99 öre minuten kostar de att ringa om man inte fyller på mobilen minst en gång i månaden..(var 30onde dag)..

Nä nu ska ja kika lite på Tv eller kanske göra nån nytta inte för att ja har nån jävla lust men man måste väll

ett sms ja aldrig skicka igår
till : -
- Kan inte sluta tänka på dig
ditt ansikte snurrar runt
runt i mitt huvud...
Din underbara röst
som alltid ger mig tröst..
Utan att veta att du finns där
skulle ja inte kunna leva en
enda dag för du
är min trygghet!!

sen kom ja på hur jävla dumt det där lät haha som TUR var så ja skickade det aldrig...
ändå tror jag att du vet vem du är om du tänker efter men förhoppningsvis gör du inte det =)

PyssPyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0