Smaaajl :) ÄNGEL

Jaah Igår var Robert här :)
kul var det faktiskt :)
Jag laga till å med mat till han utan att bränna :O
Vi gick till macken mitt i natten å köpte godis å sen dansa vi hela vägen hem ;D
sen fick han sova på en extrasäng som va mkt skönare än min :O
Imårse åkte han hem =O haha..


ÅH JUST JAH JAG FICK ÄNGLADRÄKTEN IGÅR :)
FAN VAD GLAD JAG BLEV NÄR JAG SÅG DET ROSA BREVET



Tyvärr ären lite förstår längst upp men som tur är går man textil/design så de är enkelt att fixa :)
Vingarna är sjukt fiiina :D

Åh klänningen sjukt kort hahahah kanske för att de inte är riktigt till för att man ska ha den på maskeradfest ;) haha
aja får väll ha hotpants under då så kanske de lööser sig :)

Får väll se vad som händer idag dåå :)

PyssPyss

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha söt klänning ^^

jag tror det är mer till för "privata fester"

typ 1-on-1 ;P hahaha.

bra med dig annars? :) puss gumman min

2008-10-27 @ 22:14:05
URL: http://idanordlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0