Så jävla irriterad!

Så jävla irriterad så jag spricker på folk som ska lägga över sina egna kännslor på mig så det ska bli mitt fel att dem mår dåligt..
allt ska hela tiden vara mitt fel OMG..
P vet inte ens vad jag kan säga till dig? du säger att jag sårar dig å att jag är typ världens svin..
Men vafan har jag gjort då?
INTE ETT JÄVLA SKIT..
vi snackar juh inte ens?
så fattar inte vad du har problem med..

D åååh jaaa guud finner inga ord!

Nu går ialfl jag vidare typ blickar framåt försöker ialfl..

Nu har jag blekt håret å de blev aah LJUST haha
tänkte sätta inn hårförlägningarna men nejnej limmet hade torkat
så ja akut hjälpen kommer att bli karlssons klister omg känns som ja kmr lära klippa av mig håre sen..
=/ aja får väll se hur det blir åh hur de hår..

Imån blire skola
yesyes
kulkul..

Idag ska ja bara dammsuga å sätta in håre sen är ja klaar me allt..
SKÖNT
fan va gott ja ska sova inatt
Åh fan va hungri ja är inte äti nå ida juh..

Så nu har ja skrivi av mig lite kännde verkligen att de behövdes :)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Johan

Känns som att du behöver tagga ner litee =) och då är de bra att städa =P

2008-10-23 @ 17:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0