Räknat lite fel ;) Måndag 7 Dagar kvar

I söndags var det 8a dagar kvar idag är det 7 dagar kvar!
Jaa,, jag skippade klassfesten och gick på Björn Rosenström med Ida å nåra till :)
Kul hade vi ^^

Jag och Ida :D

Jag och Ida igen

Jimmy var också där :D Full å trött ;)

Ida och Jag :)

Sandra Ida en kille och Lina

Sandra Ida Kille Lina

Lina och Jag

Sandra Ida och Jag

Hahaha Sepe Bild

Oh yeah Sträcka upp händerna i taket ja det kan man ;)

Sandra Ida och Jag

En olycka händer så lätt ;) Ida spillde ur MIN dricka i jimmys knä haha

Idas Pojkväns kompis han va inte så gla tror ja haha ;)

Ja vad ska man säga då? Jo kvällen var kul å verkligen behövlig  =)
Hoppas du kommer hem snart igen Ida :)

PössPöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0