Onsdag!! 11 dagar kvar!!

Ja då var det skola igen idag då..
Fy fan mina ögo är alldeles röda å gör lite ont när ja ollar åt vissa håll alltså allt är som vanligt mina röda jävla ögon..
mina klasskompisar tkr ja ser ledesen ut haha...

Pröva det där nya läppglanset det SUGEER!! funkar inte alls
12 timmar pyttsan man får inte ens färgen på läpparna juh..



Åh ja just jah jag satte in löshåret igår ialla lite men de räcker haha känner mejj som NATHALIE igen :P
Jag är:
Blondinen med det långa håret de gröna ögonen som ganska ofta är röda..
Jag är:
Flikkan med de tajta kläderna å korta klänningarna..
yeah That's me eaven if you don´t like it ;)

En normal onsdag ser ut ¨så här för mig:

05:00 jag går upp å segar en massa fixar mej iordning osv..
07:45 är tiden vi måste åka om ja ska hinna med bussen men oftast missar ja men whatever
08:00 går bussen till skolan
08:30 kommer ja fram
08:32 är ja i klassrummet lite försenad å har Faq teckning
sen har jag svenska åh lunch..
11:50 Textil
15:30 The end of my shoolday ;)
15:37 går bussen hem till s-viken
16:20 går bussen hem
16:35 Hemma :D
om jag inte missat 15:37 bussen som jag brukar haha då kommer ja inte hem fören 18:00

Detta gör ja just nu i skolan vi har byxkurs å jag syr shorts :)
KORTA haha men de är för att dem inte ska synas så mkt

Klicka för att se dem större

 


Fram

Bak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0