Måndag - 13 dagar kvar

Fortfarande sjuk :S fyfan märkte idag att ja inte kan vrida på nacken
gör så jävla ont att bara vrida en milimeter så ja låter bli..
har värsta paniken snart kommer varningen med min frånvaro från skolan fan hoppas ja slipper
bli av med studiebidraget.

Menmen bara en månad ialfl å just nu har ja så jag klarar mig har faktiskt börjat spara har inte rört förra månadens studiebidrag + att nån har satt in 600 till :O varfööör..
hoppas de inte är csn som gjort fel
inte orkat göra ett kontoutdrag ännu whatever behöver inte ta ut pengar ännu har så de räcker å blir över ute redan..

Åh ja om 13 dagar fyller jag år Måndag den 20:onde Oktober.
Längtar INTE..
känner mig sjukt jävla gaammal.
fan kan man inte bara få bli 18 max, det är juh åldern de flesta längtar till..
varför? Jo för man får supa så klart ;)
vilket jag slutat med hållt mig nyckter läänge nu ^^
åh det märks på kontot haha ^^..
men javisst det kliar i fingrarna hela tiden när jag ser alla fina kläder osv..
men inget ja behöver så ja ska fan inte köpa en massa som ja ändå inte använder..
ja ska spara till nå kul typ en data eller en ny å mkt bättre kamera..

Men smink behöver jag fan nu
ny mascara
nytt läppstift
ny fonduation
nytt puder
ny ögonbryns penna
ny rouge

fast de är juh inte brottom men ändå..
tänkte testa de där nya läppstiftet eller läppglanset aah vad man nu ska kalla det..
de som ska hålla upp till 12 timmar haha tror inte de gör de men skulle bli gla om de höll 1 timma ialfl så slipper man hålla på hela tin som jag gör nu liksom..


Superstay Powergloss
nä nu ska ja kika om de har sånt på nätet roligare att beställa än att leta runt i alla affärer

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0